godmorgon.

Idag é det nog den sämsta dagen på hela dagen , jag känner mig inte pepp på någonting actually .. Jag funderar även på om jag ska byta skola och stad helt och hållet , men inte linje , trivs med media men dock inte med staden / skolan . Hade väl förväntat mig nåt helt annat när jag skulle börja här . Men det é inte direkt som jag trodde tyvärr .

Lång dag idag som alltid på torsdagar , börjar 8.30 slutar 15.20 palla . 
Imorgon é de fredag och det betyder att jag ska till Joacim blir asbra det , och jag har bestämt att jag ska pierca septum i alla fall nu , pallar inte att vänta tills jag é 18 om inte mamma lyckas övertala pappa . 

Jag é sjukt shoppingsugen med , nån som har lust att hänga med till kd nån helg när jag får pengar ? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0